Ilmainen toimitus yli 120€ tilauksille                 Toimituskulu 7,90€

Tuotteiden vaihto ja palautus

TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

Haluamme, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa käyttämättömän tuotteen toiseen tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa. Voit palauttaa tilauksesi myymälään tai verkkokauppaan veloituksetta. Palautetun tuotteen täytyy olla käyttämätön.

Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille sähköpostitse pyyntö palautuslomakkeesta. Otsikoi viestisi ”Palautuslomake / tilausnumero xxxx” ja lähetä se osoitteeseen asiakaspalvelu@annashomecollection.fi. Saatuasi palautuslomakkeen asiakaspalvelustamme, tulosta ja täytä lomake, ja liitä se palautuslähetykseesi. Voit myös kirjoittaa vastaavan lomakkeen käsin. 

Mikäli haluat vaihtaa tuotteesi toiseen, ilmoita siitä palautuslomakkeella ja palauta vaihdettava tuote. Vaihtotuotteiden uuden toimitusajan ilmoitamme sähköpostitse. 

Vie asiakaspalautus postiin ja pyydä postista kuitti palautuksestasi. Ilmaisen palautuslähetyksen saat käyttämällä palautuslomakkeella olevaa sopimusnumeroa. Säilytä kuitti siihen asti, että saat meiltä sähköpostiisi vahvistuksen palautuksesi vastaanottamisesta. Korvaamme palautuksen aikana kadonneen lähetyksen vain siinä tapauksessa, että asiakkaalla on esittää kuitti palautuksesta.

YLEISET PALAUTUSEHDOT

  • Palautus on kuluttajalle maksuton.
  • Käyttäen sopimusnumeroamme voit palauttaa vain tuotteet, jotka on toimitettu sinulle postitse.
  • Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä.
  • Samassa erässä toimitetut tuotteet pitää palauttaa yhdessä erässä.
  • Asiakaspalautuksen saapuminen varastollemme vie yleensä 2-5 arkipäivää. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Saat aina ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
  • Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitamme uuden toimituskulun.
  • Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä palautusohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- ja palautuskulut, yhteensä 10 euroa siinä tapauksessa, että asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme.
  • Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon myymälästä ja haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty myymälään, ilmoita peruutuksesta asiakaspalveluumme.
  • Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai ei muutoin ole myyntikuntoinen, Anna´s Home Collection ei ole velvollinen hyvittämään tuotetta.
  • Voit vaihtaa tai palauttaa tuotteet myös myymälään. Myymälästä noudetut tuotteet tulee aina palauttaa myymälään.
  • Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rikkoutua postikuljetuksen aikana.  Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. 
  • Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotteita asiakkaalle mikäli asiakas toistuvasti rikkoo yleisiä ehtojamme tai asiakaspalautusehtojamme.

Lahjakortti